sunnuntai 4. huhtikuuta 2010

Säihkysilmät, hih!


Mieheni tuossa tokaisi, että vaimolla taisi alkaa kolmikymppisenä teinivuodet. Jaa että miksi? Kaipa se laskeskeli, että ei minulla ennen ole näkynyt kirkkaan korallia kynsilakkaa saatikka irtoripsiä silmissä...

Viikko sitten kaksi ystäväämme meni keskenään naimisiin, ja koska asu oli kerrankin juhliin valmiina, päätin panostaa hieman ehostukseen. Myyjätär suositteli turkoosin mekkoni pariksi turkoosia silmämeikkiä, ja minä olin hetken epäröinnin jälkeen valmis kokeilemaan ihan jotain itselleni täysin uutta. Yleensä kun olen todella hillitty meikkaaja, ja enimmäkseen juoksentelen ihmisten ilmoilla kasvoiltani ihan au naturel.

Olin myös pitempään pohtinut, josko hennoisin ostaa irtoripset vähän turhan tavallisia ripsiäni kohentamaan. Niinpä päätin repäistä kerralla oikein kunnolla, ja poistuin kaupasta ripsikotelo mukanani. Onneksi myyjätär neuvoi ripsien laiton perusteellisesti ja kehotti vielä harjoittelemaan ennen juhlapäivää, sillä sorminäppäryyttä räpsyttimien paikalleen laitto todellakin vaati. Ostamani ripset ovat todella luonnollisen oloiset, jopa ehkä vähän liiankin luonnolliset, kun suoraan edestä päin niitä ei oikeastaan näemmä huomaa ollenkaan. Mutta tyytyväinen olin lopputulokseen joka tapauksessa! Ja todistetusti uusi look toimii vähän hillitympänä myös niiden korallinpunaisten kynsien (ja asujen) kanssa. Ehkäpä minusta sukeutuu taas vähän värikkäämpi tyyppi pitkän mustaharmaajakson jälkeen. Saa nähdä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vau, tosi upea meikki! Sopii hienosti sun hiusten väriinkin!

t. s

Arya kirjoitti...

Kiitos! Ostin sitten muuten MAC-merkkisenä, ja hyvin tuli pigmenttiä ja pysyi myös - ehkä vähän liiankin hyvin, aika paljon saa käyttää meikinpoistoainetta että kaikki turkoosit hiukkaset kaikkoaa...

nora kirjoitti...

vautsi vau =) miten et ole kertonut blogistasi?
T: otson äiti oulusta

Arya kirjoitti...

Kiva että löysit tänne :) Olen vähän ujo tätä blogia mainostamaan, kun tämän pito on minusta vähän hupsua... Mutta pilke silmäkulmassahan ei varmaan ole pahaksi elämässä, vai mitä mieltä olet? Otsolle rutistus puolestani!